maandag 3 juli 2017

Lang leven de "Wegwerpmaatschappij"

regelmatig vind ik ( voor mij nog ) bruikbare en soms zelfs verkoopbare dingen... "gewoon op straat"
( bij vuilnisbakken of inzamelbakken ) deze ochtend vond ik dit kleine eikenhouten tafeltje
"voor de verkoop of om te beschilderen" en een mooi groot, dik, schoon tapijt...
met het tapijt ben ik het meest blij... daar kan ik op hobby-en / schilderen zonder dat ik bang hoef te zijn om verf op mijn vloer te morsen, en als het tapijt straks te vies, vuil of te vol met verf komt, dan kan ik het altijd nog naar de stort brengen...

Dat is ook een vorm van "recycling"dat Stichting Dwaalhaas voor Eindhoven en het milieu doet, nog bruikbare spullen "pimpen" , doorverkopen op "opgebruiken" tot het ECHT afval is....
Ik ben blij met zulke vondsten. die spullen zijn nou eenmaal geproduceerd, ik ben er geen geen consument van, dus ook niet schuldig aan de overproductie enz.. ik hergebruik dit soort dingen alleen maar. "Save The Dwaalhaas"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox