donderdag 6 juli 2017

En WEER moet ik "helaas" een beroep doen op

www.wijeindhoven.nl, maar dan dit keer min of meer ook voor de Stichting. als non-profit ( hobby ) "kunstenaar"? Eindhoven de Gekste ! vind ik mezelf een "publiek persoon", een levend kunstwerk, een (gratis) artiest voor iedereen, ongesubsidieerde Kunst ( en cultuur-behoud ) .


zonder geheimen, zonder leugens, Kunstenaar/Mensch Pur'Sang.... take it or leave it... keep talking shit about me your only making me famous etc. met DIE ZELFDE eerlijk en openheid wil ik ook mijn hobby's / bezigheden ( Stichting ) blijven doen (no shame ),
niet alles in het leven draait om geld !


mail van WijEindhoven
als reactie dat ik de boekhouding van de Stichting OOK online / openbaar wil zetten ...

@

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox