maandag 19 maart 2018

gekregen canvas , under construction

op mijn manier....
( test  / expirimentje)
ik had vandaag van iemand een hele grote ( gratis )  foto / canvas van 100 x 100 gekregen..
( om overheen te schilderen ) ik heb aan die persoon nog netjes gevraagd of ik nog iets zichtbaar moest laten van het origineel, ( maar dat was niet nodig )
ik heb eerder al "echte"schilderwerken en Kunstfoto's gekregen van zgn "collega" Kunstenaars en Kunstenaressen die het WEL leuk vonden, om iets van hun originele werk in mijn werk te laten terug komen...  ( ver-DWAALen ) deze mag / moet ( uiteindelijk ) helemaal ver-DWAALd worden, en daar ben ik nu ook mee bezig, hoe af wat precies, dat weet ik nog niet,

op dit moment ben ik zo ver als ( zie foto's ) 
dat moet nu eerst drogen voordat ik verder kan naar fase 2 
:-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox