dinsdag 27 maart 2018

Ik voel mezelf "schuldig" en dat moet ik niet doen....

Want ik heb keurig netjes afgezegd..
ik zou morgen bij A een smal vitrinekastje op gaan halen voor 5 €
nu hij zijn adres doorgegeven heeft blijkt A op punt B te wonen, dat is een kleine 6 km verder
behalve dat ik niet van desinfo / fake ? of "liegen" houd, ben ik door mijn STPS ook nog eens altijd behoorlijk paranoia... 5 € is dan misschien niet veel, maar elke euro die ik uitspaar op mijn benzine zijn boodschappen / eten en drinken enz...

de stichting is nog steeds blut, dus het geld moet van mijn eigen 45 € leef// week-geld af komen bovendien...."een smal kastje, zonder verlichting, waar ook nog eens 2 glasplaatjes van ontbreken...

Op C zag ik net een andere adv. een zo goed als nieuwe complete grote vitrinekast MET verlichting, voor 10 €, dat zou ik met benzine  ( uiteindelijk ) ook kwijt zijn als ik dat kastje van A/B  op zou halen, nu hoef ik niet te tanken, anders moest ik weer voor 5 € tanken....

totaal hoef ik nu nog maar 3 grote vitrinekasten, 1 Klene, 4 Gamma opbergrekken, 1 vitrine salontafel en 6 LED  tl bakken/lampen, dan is mn "winkeltje"helemaal klaar.....

alles komt goed, maar "alles op zn tijd"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox