zaterdag 31 maart 2018

nextdoor app en hulp

NEXTDOOR APP  , voor "mensen als mij"( met  STPS ) ( of ( evt) soort gelijke sociale angsten ) een SUPER FIJNE en handige APP

ik persoonlijk heb er al veel aan gehad, voor mij is het een soort van buurtcontact, waar ik WEL mee om kan gaan...  ivm mijn expo morgen en overmorgen was ik daar op zoek naar 1 of 2 ( te lenen ) bouwlampen zodat mijn schilderijen beter uitkomen
1 heb ik er al op mogen halen die ga ik uiteraard maandag avond weer terug brengen..
is toch kei fijn dat mensen onderling nog voor elkaar klaarstaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox