maandag 19 maart 2018

NON-PROFIT ART ... ?

vandaag had ik weer eens een van mn poppen mee genomen naar een rommelmarkt, (dat doe ik voornamelijk voor de exposure" ) en het trok weer veel bekijks en complimentjes :-) ( van jong en oud ) vaak speelde mensen ook een stukje op de piano .. "leuk".. op de vraag "wat moet hij koste" moest ik antwoorden 100 € , de piano, de pop, en het verf, kwasten hebben mij immers ook geld gekost, en dan mijn tijd , bloed zweet en tranen... grappig dat sommige mensen nog blijken te schrikken van een bedrag van 100 € ( ga eens op een kunstbeurs kijken ) daar heb je nog geen schilderijtje van 20 x 10 cm voor 100 €, die heb je bij mij al voor 5 tot 20 €
IK BEN ( nog ? )NON-PROFIT !... hoeveel jaar nog ? 
in ieder geval totdat ik niet meer zo'n grote "productie" ( voorraad ) meer heb...

jep DWAAL-Art kopen = OOK "beleggen"
een kwestie van vraag en aanbod...
op dit moment maak ik nog steeds over de 100 dingen per jaar, dat is veel meer dan ik per jaar verkopen kan ( ondanks mijn weggeef prijzen )
maar wat als ?
er OOIT ( bij leven en wel zijn ) per jaar meer verkocht word dan ik maken kan ?
ik bedoel "ik geef niets om geld," en ik heb graag mn eigen werk in huis
( maar niet zo veel als nu ... )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox