vrijdag 20 juli 2018

Hier ( Daar ) aan de kust, de Zeeuwse kust... (BLØF)

Wat heeft Dwaalhaas met Zeeland ? "Luctor et Emergo?" ik ben er vroeger veel geweest.... vakanties & (scuba) duiken, etc. En nu ... de laatste tijd.. weer...

Vlissingen, wie goed oplet kan daar een dame op een bakfiets tegenkomen omdat zij ( een goede vriendin ) het leuk vind oa mijn schilderijen op die manier te promoten / verkopen....
ik ben net terug van 2 / 3 dagen Zeeland, Vlissingen & Zierikzee... schilderijen wezen brengen en herinneringen ophalen & voor de rust / energie die ik krijg als ik aan de kust loop....

overnachten op een camping is ( voor mij ) veel te duur, va 25 € per nacht gemiddeld...
ondanks dat ik gewoon in de auto overnacht, maar Zeeland ken een zware wildcampeerdes boete 400 € !!!, dat risico is ook te groot, gelukkig vond ik http://camperplaatszierikzee.nl/ 12.50 € per nacht...en dat op loopafstand van het centrum

ik ging op zoek naar mn oude lievelings kroegje daar ( De Vlinder ) maar die bleek niet meer te bestaan, dus ikke spontaan aan vreemde vragen van "war komen die mensen van toen, tegenwoordig"... dat bleek Kort-Dag te zijn ...
heel bizar allemaal, want de kroeg eigenaar vroeg mij of ik iets voor hem wilde "action painten"
hij had zelf verf en materiaal...

huh ? vreemd.... dat word mij steeds vaker gevraagd :-)
okay "action painting" leuk om te doen, maar dan is mijn werk totaal anders dan wat ik NORMaal maak, maar hoe dan ook, WEL een "echte" Dwaalhaas :-)

zo heb ik er deze dagen in Zeeland ( op verschillende locaties ) 3 gemaakt, die nu door Zee/Land DWAAL-en


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox