zaterdag 6 oktober 2018

"A Major Setback" ( miskoop )

( dit had ik nooit moeten doen ) Vorig jaar 3 december 2017 ruilde / kocht ik voor 600 €  bij De Twee mijn oude Suzuki Alto in tegen een oude Ford Courier, nog geen half jaar later kreeg ik al dure onkosten en reparaties, De Twee waren niet echt behulpzaam, dus ging mijn dwaalmobiel naar Garage Albert Roxs 
die waren best behulpzaam, maar zeker niet de goedkoopste bleek wel.
onlangs kreeg ik weer problemen met de auto, het zal mij nog eens minimaal 500 € 
gaan kosten, 
en over 3 maanden met de APK nog eens minimaal 1000 €

de Ford van De Twee was dus echt een miskoop / wrak ( opgelicht ? ) ..... 

ik ben toen op internet gaan zoeken naar Autobedrijf van Weert B.V. Valkenswaard daar was ik al 30 jaar lang een tevrede klant, en Louis is altijd goed voor mij geweest, als ik een GOED autotje zocht van rond de 500 € ( voor mij betaalbaar ) dan had hij altijd wel iets staan voor mij....


maar omdat ik dacht dat Autobedrijf van Weert B.V. gestopt was kwam ik helaas bij De Twee terecht.... en dit heeft mij in 1 jaar kennelijk al mijn ( persoonlike ) spaargeld gekost..

na veel google-n kwam ik er achter dat Autobedrijf van Weert nu voortaan Bosch Car Service Valkenswaard is en ik nam contact op met Louis
het eerste wat hij zij was "haal meteen jou auto weg bij Garage Albert Roxs en kom maar naar hier, ik mats je wel" ( weer :-)
Zo gezegd zo gedaan...
het zgn "oplapwerk" waarmee ik tot einde APK dec. 2018 volgens Garage Albert Roxs "probleemloos"mee door zou kunnen rijden was niet waar... 
uiteindelijk zou ik binnen 3 maanden weer problemen krijgen met die auto... 

Maar Autobedrijf van Weert nu voortaan Bosch Car Service Valkenswaard had gelukkig ( weer ) een uitkomst voor mij, een oude maar betrouwbare goede Ford Fiesta die hij altijd zelf in onderhoud gehad heeft, die mocht / mag ik hebben voor 300 € en daar zou ik nog zeker 2 jaar probleemloos mee kunnen rondrijden..

Ik kom nu al 30 jaar bij Louis en dat vertrouwen en fijne contact met hem heeft mij nooit bedrogen of in de steek gelaten....

gisteren stuurde ik een mailtje naar mijn ( persoonlijke, want mijn stichting heeft ook geen geld ) budgetbeheerder dat ik 300 € nodig had voor een nieuw autootje, ....
( normaal al jaren geen probleem ) maar nu blijkt / bleek dat ik in nog geen jaar tijd al mijn spaargeld aan de miskoop van De Twee ( reparaties ) er door heen gejaagd heb.....

Komt tijd, Komt raad....
die 300 € leen ik wel weer van mijn vader, dat komt wel weer goed...
mijn Dwaalmobiel, gaat naar de sloop
er gaat een nieuwe Dwaalmobiel komen....
stickers of wrapping is voor mij te duur / onbetaalbaar, dus ook mijn "nieuwe" autotje ga ik met de tijd opschilderen, want ik krijg er veel leuke reacties op...

het is allemaal een dure maar vooral wijze les geweest afgelopen jaar, en uiteindelijk gaat alles wel weer goed komen ( zoals altijd )
ik ben blij dat ik Autobedrijf van Weert nu voortaan Bosch Car Service Valkenswaard weer gevonden heb en Louis dus nog steeds bestaat....
ik doe graag eerlijke zaken met mensen, want zoals de waard is...... ( spreekwoord )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox