donderdag 23 mei 2019

een luisterend oortje

iets totaal anders, maar geen onbekend terrein voor mij... we zijn er tenslotte om elkaar te helpen. en Stichting Dwaalhaas is meer dan alleen maar Kunst


ik had deze week een gesprek met mensen van WijEindhoven 1 persoon van hun helpt mij al jaren met praktische (papierwerk / instanties) en de ander was de nieuwe kwartiermaker van mijn wijk...


het gesprek ging oa over vroeger, hoe ik toen laagdrempelig zgn "zware gevallen" geholpen heb en nu bezig ben met div. cursussen om dat nog beter / weer te gaan doen ( belangeloos / gratis) / vanuit mezelf, want ik word het liefst "betaald" in Karma / कर्म  ... (of pos. energie )

vandaag stond de nieuwe kwartiermaker weer aan mijn deur, hij had een cliënt die dreigt weg te zakken in depressies, drugs en wie weet wat allemaal nog meer ?
die man zou behoefte hebben aan een onbevooroordeeld luisterend oor..

natuurlijk ga ik dat doen, maar ik ga me nergens aan binden, geen "vrijwilligerswerk"contracten / verplichtingen enz. ik doe het graag op mijn manier zodat ik zelf de touwtjes in handen kan houden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox