maandag 6 mei 2019

Gewoon dankbaar & blij

mijn email naar WijEindhoven ( die mij altijd helpt / hielp met voor mij "moeilijke dingen")
>
hoi Giel.... ik mag hem eindelijk gaan doen, ( de MHFA cursus ) volgende week begin ik ( samen met Ron Vogels en Ralph Ram ) van The Living Museum Eindhoven 

Op het moment loopt al een jaar alles super lekker, zo'n 25 jaar geleden had ik ongeveer het zelfde idee als the living museum, een tijd geleden attendeerde mijn vriendin mij er op dat dit inmiddels al op verschillende plaatsen in Nederland waaronder ook in eindhoven bestaat, 

contacten lopen nu alweer enige tijd met hun, ik doneer / deel oa mijn kennis, verfrestanten, doeken, materialen, en alles wat ik krijg voor mijn kringloopje / wat hun kunnen gebruiken.....

vanuit the Living Museum mag ik in juni samen met hun werken van mij in het van Abbe Museum hangen, en beginnen er contacten samenwerkingen kansen te lopen met het Emmaus  ðŸ™‚ "wat de toekomst brengen mogen"

ook oude contacten met eerdere samenwerkingen met  het inkijkmuseum EindhovenShow your hope, en later ook misschien weer TAC en CKE ?  .................. kortom, alles loopt lekker....alles valt op z'n plaats.... ook hier in Zeeland, weekje Eindhoven / weekje Vlissingen ðŸ™‚ waar ik samen met mijn vriendin ( en haar Leefmuseum ) veel in de Kunst / cultuur? muziek, enz ondernemen....

Bij Novadic Kentron heb ik OOK een gratis cursus Ervarings deskundige aangevraagd, maar dat is afwachten ( en ook nog niet zo belangrijk ) 


ik heb een mooi leven ðŸ™‚ thanx


Stichting Dwaalhaas eindhovenart.nl KvK 69071004
Kunst, Design, Vintage, Antiek Recycling & Kringloopwinkel
info : www.edison39.nl elke 1e zaterdag vd maand open.
Edisonstraat 39 5621HK Eindhoven
Telefoon :  040-8444515  
WhapsApp, SMS, Mobiel 06-8014-3241
Dwaalhaas Art Works info : www.stadskunstenaar.nl
Sponsoring, Donaties, enz: Bank : NL66 ABNA 0284 6260 86



Van: Axxxxxxxxx <xxxxxxxxxxxxxxxxxxx@eindhoven.nl>
Verzonden: vrijdag 3 mei 2019 07:34
Aan: 'Dwaalhaas Eindhoven'
Onderwerp: RE: MHFA cursus
 
Beste Hans,

Wat goed dat je de MHFA cursus zo graag wilt volgen, om mensen beter te kunnen helpen.
Ik heb even overlegd met collega’s, omdat je niet uit Gestel komt. We maken in dit geval graag een uitzondering.

Hieronder de informatie over de cursus:

Doel van de cursus
De cursus is bedoeld voor iedereen die wel eens te maken heeft met mensen met psychische problemen. Dit kan zijn in de persoonlijke omgeving, als ondernemer of bijvoorbeeld als vrijwilliger. In de cursus wordt onder andere informatie gegeven over depressie, psychose, middelengebruik en angststoornissen. Hierbij wordt antwoord gegeven op vragen als: Hoe kun je omgaan met mensen die psychische problemen hebben? Kan jij iets doen om te helpen? Ga je in gesprek of juist niet? Wanneer roep je hulp in?
Praktisch
De cursus bestaat uit vier bijeenkomsten en wordt gegeven in Buurtcentrum de Dommel van 19.00 – 22.00 uur
De cursusdata zijn 13, 20, 27 mei en 3 juni.
Bij de eerste bijeenkomst ontvang je een boek met achtergrondinformatie en krijg je toegang tot de e-learning. Omdat er een subsidie is voor deze cursus kan hij gratis aangeboden worden.
Wil je meedoen?Meld je aan via onderstaande link:.htttt// xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Let op, je inschrijving is pas definitief na aanmelding via de link. Deze mail is niet voldoende.
Mocht je nog vragen hebben kun je me mailen. Meer informatie over de cursus kun je vinden op www.mhfa.nl.

Vriendelijke groet,
A XXXXXXXXXXXXX
Gemeente Eindhoven


Afbeeldingsresultaat voor logo gemeente eindhoven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox