zaterdag 4 mei 2019

Vandaag weer maandelijkse gearageverkoop

04-05-2019 > Eindelijk heb ik het punt bereikt dat ik meer gekregen spullen dan zelf gekochte spullen in mijn winkeltje heb, voor de klant betekent dat MEER SPULLEN TEGEN WEGGEEF PRIJZEN, of soms letterlijk gratis spullen ! Mijn kringloopwinkeltje is een hobby met een sociaal oogmerk dat streeft naar uiteindelijk alles gratis.

bovenstaande is de text die ik net aan de site van edison39.nl heb toegevoegd, "Het gaat goed met de Dwaalhaas" 😊 Leven voor en door de Kunst, mijn hobby's en interesses...

Volgende week maandag 13 mei mag ik eindelijk ook met de cursus MHFA beginnen, en ik heb geprobeerd ( of daar ben ik mee bezig om het te mogen gaan doen ) een cursus van Novadic Kentron ( verslavingszorg ) ik heb grootse ( toekomst ) plannen waarbij ik mijn eigen ( soms extreme ) levenservaringen, interesses, hobby's kan inzetten voor een mooier leven voor iedereen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox