woensdag 5 juni 2019

24/7 "kringloop tafel" in mijn voortuintje...

het lieft zou ik er ook nog een ( waterdicht ) vitrine kastje neerzetten voor boeken, cd's , games en DVD's , maar tot nu toe kan ik er nog geen ( gratis ) vinden op marktplaats.nl

maar ik heb de start al gemaakt met deze tafel voor aardewerk, glas, bloempotten ( met of zonder (munt) plantjes :-) .
ik heb steeds vaker / meer gekregen spulletjes in mijn kringloop, daar wil ik uiteindelijk ook naar toe Free-conomy ) "gekregen spulletjes tegen weggef-prijsjes / vrije donaties :-)
en als er dan zo nu en dan iets gestolen word ?
"tja, wie steelt is een dief"   Gestolen goed gedijt niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox