vrijdag 12 juli 2019

Blij dat ik helpen kan ( en mag )

Gisteren kreeg ik weer eens een telefoontje van ...
of ik kan en wil helpen met "een moeilijk gevalletje" hoogstwaarschijnlijk omdat ik  voornamelijk out of the box denk  en daardoor alles vaak in andere perssecties zie, en andere  meestal niet voor de hangglidende mogelijkheden en oplossingen kan aandragen.,,,,,
ik vind het fijn dat ( ook ) steeds vaker grotere instanties / organisaties een beroep doen op mijn "gekte"en (levens) ervaringen.... Hierdoor besef ik dat ik alle bagger van mijn verleden niet voor niets doorleeft heb. ...

Dit is nu sinds ik div. cursussen gevolgd heb alweer de 3e keer dat ik gevraagd word mee te gaan, mee te denken, mee te zoeken naar oplossingen, dus kennelijk doe ik het goed ?
en uiteraard heb in wil ik ook aan deze dingen geen ( financieel ) "verdienmodel"plakken, want mensen helpen door eigen ervaringen in te zetten heeft voor mij meer met Karma dan met geld te maken, en daar ben ik blij mee....

AANVULLING 30-07-2019 ...
op verzoek van R. heb ik vandaag alle banden met Neos en TLME afgesloten.
kennelijk ( volgens hun )  liggen onze doelstellingen te ver uit elkaar omdat ik mensen die een "terugval" hebben gehad nog wel een herkansing geef...( zo doe ik het al 25 jaar )
geeft niet, ik deed het gratis, ongesubsidieerd en belangeloos, ik verlies er niets op.

samenwerking is leuk, nuttig en versterkt, JUIST omdat we het allemaal anders doen.
ik heb geen zin om een eenheidsworst van de gevestigde orde te worden...
bij mij is het Graag of niet....

4 opmerkingen:

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox