woensdag 3 juli 2019

Het Leefmuseum.nl ( Eindhoven ) doen we samen

Ik ben de laatste weken druk in de weer geweest met het opzetten van mijn EIGEN Leefmuseum.nl ( Eindhoven ) en afgelopen maandag was ik voor de 1e keer succesvol geopend,
ik heb grootse ( met een zachte G ) plannen met waar ik uiteindelijk heen wil met mijn Kunst, Kringloop, recycling en alles waar ik mee bezig was, ben en blijf...
maar met dit drukke bestaan, een vriendin in Zeeland en mijn (eigen) beperkingen, zowel geestelijk als financieel, weet ik ook dat ik het alleen niet zo kan redden.
Daarom ben ik nu op zoek naar vrijwilligers...


het is misschien te gek voor woorden ?
maar "alles voor de Kunst"
de Stichting, Eindhoven & "het groter geheel"
 ik weiger ( nog steeds ) gebruik te gaan maken van subsidies of andere potjes, maar ik zeg ook geen nee tegen wat extra vrijwillige hulp die ik evt. in "natura" ( met Kunst ) betalen kan.
zoals altijd is het "roeien met de riemen die ik heb"
ik heb een vacature op Eindhoven Doet gezet, want je weet maar nooit...
samen staan we sterk en eendracht maakt ..... enz. 

ik zeg altijd maar zo, het is geen schande of zonde als je bepaalde of in mijn geval ( veel ) dingen niet ( zelf ) kan, of als je niet leeft of doet zoals het "zogenaamd" hoort...
het is pas erg als je geen hulp zoekt, of dingen niet probeert...
laat die Dwaalhaas maar schuiven, zoals ik altijd al gedaan heb, vallen en opstaan, met je neus tegen een muur  oplopen en dan ( pas ) een andere richting uit gaan...

ofwel gewoon DOEN ! dan denken en evt verbeteren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox