donderdag 30 november 2017

lang leven de "weggooimaatschapij"

gisteren mocht ik ergens ( voor mij een nieuwe ) een "kapotte'  combi magnetron, oven, grill op gaan halen ( omdat de grill niet werkt ) , dat is voor mij ( eigen gebruik ) prima, het ging mij enkel om de magnetron.
(de mijne was kapot)... ik ben altijd blij met spullen die voor andere mensen "afdankertjes"zijn, ( ook kleding ) en zeker als het mijn smaak is en mij past...
"ik schaam mij daar niet voor", wat ik zelf niet kan gebruiken, kan ik verkopen of evt op/be-schilderen...

ik ben NIET zoals veel kringloopwinkels / Kunstenaars, want wie het "kleine niet eert......."
ik ben blij met "van alles"....
Gisteren heb ik dit langs de weg gevonden,
een TV tafeltje met glazen plaat , en wieltjes
( heb ik op marktplaats gezet )
"je weet maar nooit".....
en een ( voor mij ) "nieuw"salontaffeltje, ook met glazen plaat,
die ondertussen alweer vol met rotzooi ligt 😉
( voor mij , nog ) bruikbaar spul dat ik langs de weg vind neem ik altijd mee naar huis, "weggooien is zonde" toch ?
"Stichting Dwaalhaas - Recycling & Kringloop"

"Malle Pietje"- Dwaalhaas "de Gekste"
lol, met mn "nieuwe" Dwaalmobiel kan ik nu nog meer ( en makelijker ) "welvaardsresten" reden van verniettigen, Recyclen & hergebruiken...

het is bezig zijn,
......en bezig blijven.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox