maandag 8 januari 2018

Gekregen + Hulp

ik had gisteren een kraampje gehuurd op een rommelmarkt in Boekel, van de buren daar kreeg ik voor mijn kringloop / gratis weggeef tafel alles wat hun over hadden... een halve wagen + vol..
kennise van de markt hadden voor mij de rest van mijn gekregen spullen in hun bus gedaan..
dat krijg ik volgende weer terug....

leuk joh... afgelopen zaterdag was het voor het eerst dat ik een grote tafel had met "weggeef"spullen..
zie Edison39nl, dat was een groot suc6
het is leuk als je mensen blij kunt maken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox