zaterdag 31 maart 2018

Vuilnisbakken"ras"

gisteren moet ik mijn vader even ergens heen en weer "chauffeuren" op de terugweg trapte ik op de rem, want wat zag mijn oog daar ergens verlaten langs de weg staan ?
deze mooie "kitsch"( kunststof ) lijst / spiegel..
"leuk om overheen te schilderen" ( of anders te be-ver-werken ) 😄 "ik kan ECHT WEL bijna alles (her)gebruiken" 😄 buiten komen betekend voor mij ook zoeken.. de pareltjes, welvaartsresten van deze wegwerpmaatschappij 😄 "ik ben er weer blij mee" ( met alles wat ik vind ( of krijg )
Vandaag ging ik ff naar de Action om ff snel een paar 100 watt lampen te kopen voor mijn open-atelier / expo morgen, want ik heb veel te weinig licht in huis om de kleuren van mijn werk goed tot hun recht te laten komen..
toen zag ik onderweg deze ( originele ) europallet langs de straat liggen....
ikke dus meteen weer stoppen om dat ding in te laden, en wat ik ermee ga doen ? ik zou hem kunnen verkopen, de waarde ligt ergens tussen de 5 en 10 euro, ik kan hem ook aan een buurman geven voor brandhout,

 maar die zij gisteren minder hout nodig te hebben in de zomer maanden...

maar misschien maak ik er wel een tuinmeubel van of plantenbak.. ofzo...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox