woensdag 11 juli 2018

Spreekwoord... :

Wie goed doet, goed ontmoet...  ofwel "Karma" ? 

veel van mijn ( zie vorige bericht ) gekregen bedrijfsspullen / computerapparatuur heb ikzelf inmiddels ook weer verder gedoneerd ( of ben ik aan het doneren ) aan kleinere stichtingen en verenigingen, zoals bedrijfsprinters, scanners, & ander randapparatuur enz, ( dat is geen "handel" voor mij(n) kringloop / garageverkoop of kunst, dat geef ik dan liever weer door aan mensen die het nuttiger kunnen besteden....
Kringloop / garageverkoop : 

afgelopen vrijdag, zoals elke 1e vrijdag vd maand had ik een kraampje op een klein buurt rommelmarktje in de Zuidwester in Eindhoven, daar waren 3 kramen waarvan de mensen al hun spulletjes aan mijn stichting doneerde, daar zat ook weer veel kleding / textiel / schoenen bij, deze heb ik allemaal aan een ander "goed doel" geschonken, omdat kleding ook mijn "handel"niet is..

Natuurlijk kun je alles verkopen, en van alles geld maken, maar in mijn "Dwaal-wereld" draait niet alles om geld, maar om gelukkig zijn, bezig zijn en bezig blijven....

Via de NEXDOOR APP

Gratis voor non-profit organisaties / projecten ( Voor de Kids uit mijn mijn buurt )
https://nextdoor.nl/for_sale_and_free/a217e1fa-7d82-487d-b5df-25ca09c162ea/?init_source=share
als kunstenaar werk ik zelf subsidievrij, non-profit, recycling enz. www.EindhovenArt.nl en ik heb onlangs een grote donatie ( spullen ) gekregen van een bedrijf hier uit Eindhoven, grote vellen, en een aantal rollen ( teken / knutsel ) papier, voor mij zelf is het teveel, ik heb al eerder zo'n donatie aan "Tante Netty" gedaan, Als ik niemand anders kan vinden die hier ( de buurt-kids ) blij mee kan maken, dan gaat het daar weer heen ... wie kan ik er blij mee maken ? mijn voorkeur gaat uit naar ongesubsidieerde buurt initiatieven in woensel west


Gratis · onbeschreven CD's CD-R ??
https://nextdoor.nl/for_sale_and_free/dc17b35f-4c9a-443b-b045-7b5ce0cc829a/?init_source=newsfeed
Ik heb er een door vol van ( van alles wat ) ik weet niet of ze ( ook ) geschikt zijn om er muziek of video op te branden, ik wil deze doos vol gratis doneren aan iemand, die er iets ( non-profit creatiefs ) mee kan voor de buurt, zodat iedereen er iets aan heeft misschien ook leuk voor beginnende rappers / muzikanten of ( home ) studio's die die deze mensen gratis op weg willen helpen ?


zwerfkatten / kattenvoer
van de week zag ik een jonge hier in de buurt sjouwen met een karretje vol kattenvoer, ik weet dat hij zich al jaren bekommert om de zwerfkatten hier in de buurt, en ik dacht dat hij het gratis gekregen had, nee dus.. hij betaald dat allemaal van zijn uitkering ? natuurlijk weet ik dat zwerfkatten OOK overlast ( kunnen ) veroorzaken vooral als de dierenbescherming niet ieder jaar komt om ze te "helpen" en als niemand ze voert, want dan gaan ze op rooftocht... mij persoonlijk raakt het wel als ik zie dat mensen zich belangeloos zo inzetten voor "kwetsbare"? dieren... dus heb ik besloten om bij mijn volgende maandelijkse garageverkoop 04-08 30% van de opbrengst aan hem ( kattenvoer ) te doneren https://www.meukisleuk.nl/mijnmarkten/preview/43555/maandelijkse-garageverkoop heb jij / u / jullie nog kattenvoer over ? dan zorg ik dat het bij die jongen terecht komt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox