donderdag 7 maart 2019

UWV bied perspectief :-)

designing my own life 
"with a little help from my "friends"......?
wie me kent weet dat ik in mijn leventje zelf het nodige achter mijn kiezen gehad heb, een vriendin ( aan anorexia ) stervend in mijn armen, ( eigen ) drank problematiek, schulden, dakloos, daarna veel andere geholpen met ( hard ) drugs / dakloos, prostitutie, misbruik, zelfdoding, verlies.... en de psychische problematiek van ( ook mijn eigen zooi ) en die van vele andere....
te veel om op te noemen... of zowiezo om het allemaal te bevatten...

maar okay, ook daar ben ik achteraf zelf dankbaar voor, het heeft me allemaal gemaakt tot wie ik nu ben, en wat ik uiteindelijk worden ga en wat ik allemaal kan gaan doen.....

in een eerder stuk schreef ik over "The Living Museum"
( een opzet / idee als dat had ik zelf zo'n 30 jaar geleden ook )
en nu bestaat het ( door andere )

 ?
met behulp van het UWV ( waar ik gisteren op gesprek moest komen ) ( ps ik ben 80/100% afgekeurd ).... mag ik binnenkort de MHFA cursus gaan volgen ( of een soortgelijk iets )
zodat ik "straks" andere ( maar uiteraard ook mezelf ) beter kan gaan helpen.

de MHFA cursus ( vrijwilligerswerk / "hulpverlening") is iets wat ik nu al jaren wil, maar ook al jaren op eigen houtje en kosten ongeschoold doe........

wat de uiteindelijke uitkomst van dit alles zou gaan worden ?
"van het concert des levens........"
"we zien wel waar het schip strand"
ik heb mijn eigen dromen met mijn kunst, mijn stichting /
en alles wat ik doe.....
onafhankelijk, subsidievrij, non-profit / belangeloos, niet regulier,
( my way ) Dwaalhaas-Style...

WIA betekent niet dat je niets doet, of niets ( meer doen kan )
ik heb het altijd druk, niet gedreven door / voor geld
( daar word ik ook niet gelukkiger van )
maar gewoon mijn eigen dingen, en als ik daarmee gaandeweg ook nog eens andere (beter ) mee kan helpen is dat een groots iets......"KARMA"
alles valt uiteindelijk op zijn plaats


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox