woensdag 15 mei 2019

Show Your Hope

Sinds ik als kunstenaar een non profit stichting ben geworden beginnen de puzzelstukjes naar een groter geheel steeds meer in elkaar te vallen....
het UWV heeft het voor mij niet voor elkaar gekregen dat ik de cursus  MHFA mocht gaan doen,  maar ( bij uitzondering ) mag ik hem nu doen op kosten van de gemeente Eindhoven ( ik kan het zelf niet betalen ) inmiddels heb ik er 1 lesdag/avond opzitten....
deze middag mag ik ook beginnen men een cursus Ervaringswerker van Novadic Kentron ( verslavingszorg ) daar ga / mag ik vandaag mee beginnen 😄.....

ook krijg ik een vermelding op de website van de Woenselwestside Stores van ( mijn ) woning stichting Trudo ( ook al huur ik geen winkelpand, ik mag toch meedoen )

en misschien is het wel teveel gevraagd maar om al mijn dromen te verwezenlijken heb ik vooral ( gratis ) ruimte nodig, en omdat ze hier in de buurt veel gaan slopen, dus leegstand...
heb ik woningstichting Trudo gemaild met de vraag of het mogelijk is om voor 1 jaar ( ofzo ) een gratis pandje te krijgen zodat ik de samenwerking met The Living Museum verder kan uitbouwen, voor de dagen dat ik daar dan niet zou kunnen zijn of hulp nodig heb krijg ik hulp van The Living Museum ( wat 25 jaar geleden toen het nog niet bestond mijn droom was )

ik heb nog niets van Trudo gehoord over een evt. gratis pandje
maar ik werd gisteren wel gebeld door WijEindhoven die willen volgende week woensdag met een paar man met mij komen praten..... ze hadden of wilde ook iets / een project , mijn project ?

"wat de toekomst brengen mogen"-)

ik zit in iedergeval in een heerlijke flow
einddoel op mijn manier ( de zwakkere ) medemensen helpen zonder winstoogmerk of subsidies ( hoop ik ) gewoon zijn wie ik ben en doen wat ik het liefst doe...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox