zaterdag 15 juni 2019

Still Living The Dream ..#TheLivingMuseum #TheLivingCity


  
Onlangs heb ik de (A1) kliklijsten bij mijn voordeur vervangen door kleinere ( A2 = 2x A3 ) kliklijsten, hierdoor kan ik goedkopere kleuren posters gaan gebruiken om kenbaar te maken hoe, wat & wanneer Stichting Dwaalhaas allemaal doet. Meer "grootse plannen" ( voor / van mij ) moeten goed gecommuniceerd worden.
 
( klik op de afbeelding om te vergroten )

 "grootse plannen / dromen" met of voor anderen, of voor een "hoger doel"  samenwerken blijkt kennelijk vaak voor andere moeilijker als verwacht,

ze komen allemaal met zgn financieel verdienmodel, en dat is niet mijn stijl, gelukkig zijn en dingen bereiken hebben im mijn ogen niet perse iets met geld te maken, geld of het streven naar meer maakt de dingen vaak kapot....
in de trant van ....
"ik heb van mijn hobby's mn werk gemaakt, en nu heb ik geen hobby's meer" 

Ik vind het prima zoals het gaat, met wat ik doe,
ik ben niet afhankelijk van anderen
ik ben ook niet afhankelijk van subsidies of donaties, ik hoef mijn hand niet op te houden, en ik hoef mijn dingen niet te verantwoorden, zelf-regie...

ik ben wie ik wil zijn, ik doe wat ik graag doe en omdat te verwezenlijken en te continueren, heb ik nooit en zal ik nooit... afhankelijk van anderen willen zijn ....


ofwel : 25+ jaar ervaring
groots geworden door klein te blijven.

veel non-profit ( kunst ) projecten, stichtingen, verenigingen, organisaties, instellingen of kunstenaars ( in de ruimste zin van het ) redden het niet, redden het niet zonder subsidies, donaties, sponsoring of schulden, ik kan met trots zeggen dat ik al meer dan 25 jaar doe wat ik doe, grootse projecten heb neergezet, veel mensen heb kunnen helpen enz.
zonder 1 enkele cent van de / een overheid ( subsidie ) aan te nemen,of er om te vragen...
en als Stichting / kunstenaar maak ik ook geen gebruik van belastingaftrek / teruggaven.
ik  doe mijn (eigen ) dingen onafhankelijk en met passie , trots en liefde.. 
vooral met veel liefde

wat heb ik bereikt ? "in mijn eigen ogen ?  de top"
living the dream, en die droom gaat verder....

mensen en dingen komen en gaan, en ik leer daar van... 
Dankbaar.. voor alles... 
THANX
voor alle ervaringen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox