donderdag 6 juni 2019

samenwerken - "zeg ut met bloemen"

doelstellingen : wat wil ik ? non-profit samenwerken, met mensen die ik kan vertrouwen, gezamenlijk gaan voor een groter en niet commercieel geheel of uitbuiting of bla bla bla, gelijkwaardig delen en eigen belang ff op een laatste plaats zetten... alleen maar leuke dingen doen...

Vandaag was ik bij de opening van de Van Abbe museum Expo ( Living Museum ) waar ook 3 van mijn werken mee mochten doen...

leuk, maar vooral leuk omdat ik daar flink heb kunnen "netwerken" voor mijn groter geheel visie, waarin "non profit & real life linking"centraal staat....
op zoek naar mede creatievelingen enz.

toen ik bij het Van Abbe Museum wegging werd ik aangesproken door de eigenaresse van le freak Botanique een  Woensel West-side store ( ? ) uit mijn eigen wijkje..
keeping it simple..
binnenkort samen verder praten...
bloempotten / vazen enz beschilderen ?
samen werken  ( alles kan )

KURK organic winesWoensel West-side store ( ? ) ook uit mijn eigen wijkje..



beschilderde Dwaal-wijn-flessen ? , Dwaal-wijn kistjes ?
ik zie alleen maar mogelijk heden, geen grenzen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox