vrijdag 1 juni 2018

Het is en blijft "behelpen"

( en eigenlijk is dat ook maar goed ook ) 
want, geld maakt niet gelukkig, "tis makkelijk" maar geen of weinig geld hebben maakt creatief 😉
als ik geld had, dan zou ik mn autootje kunnen latten "wrappen" of be-sticker-en, maar nu ben ik hem eigenhandig aan het be-schilderen ( nog under construction )


Een maffe bak ? "talk of the town ?".. tot nu toe, hier van mn buren...
krijg ik vooral positieve reacties, en dat terwijl hij nog lang niet klaar is.....
"ik doe gewoon mn ding" ( leven en laten leven )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox