maandag 8 januari 2018

tegen verspilling....

( als ik geluk heb )
dan kan ik aan het eind vd week, via marktplaats een grote vitrinekast
ïk had vandaag geluk bij de Jumbo
uit de "tegen verspilling" bak kocht ik voor de hele week "avond"eten...( voor 10 € ), dus van mijn 45 € leef / weekgeld hoef ik enkel nog , drinken, shag, benzine, en mn wekelijkse flesje whisky te kopen... is dus geld over ... deze week ?

ik wil een vitrine kast kopen voor dure, exlusieve aankopen voor eigen  ( stichting )"verzameling"en verkoop via de WEBSHOP van edison39.nl dingen die ik zelf mooi vind, die niet persee weg moeten of hoeven...

ik begin daar "ergens deze week mee"..... verzamelen... voor de stichting...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox